petak, 2. siječnja 2015.

Znam da me dugo nije bilo...

...i ispricavam se zbog toga, malo lijenost, malo zivotne obveze i surova svakodnevica..

prethodni post vezan uz Recruitment missions sam obrisala iz dva razloga:
1) dobila sam relativno malo odgovora, mozda 5 u svo ovo vrijeme (a neke sam tek nedavno i vidjela jer su zavrsili u Spam folderu - pojma nemam kako). U svakom slucaju nedovoljno
2) ako ce i biti novih recruitment misija, Morden ce u svakom slucaju inzistirati da se svejedno obavi Exploratory Visit, jer im iskustvo pokazuje da oni koji dodju u EV se uistinu i nastane u Mordenu, dok oni drugi.. pa, bas i ne. A njima je u cilju privuci sto vise imigranata bas u svoj grad.

Kako zbog toga post i nije imao smisla, odlucila sam ga skloniti, da ljudima ne dajem laznu nadu..

Nadalje, vecina upita koje i jesam dobila su bili prakticki neodgovarajuci.
Morden ima jasne zahtjeve koje morate zadovoljiti. Ako nemate nikakvo radno iskustvo i frisko ste izasli s faksa, ili pak imate zanimanje koje njima nije porebno (npr ekonomist), zbilja su male sanse da ce vas kontaktirati.

Zao mi je, no bolje je da budem iskrena.


Nema komentara:

Objavi komentar